TASUMINE TELLIMUSE EEST

Haldja Kodus saate tasuda:

Internetis
Sularahas kullerile
Pangakaardiga kullerile
Pangakaardiga pangaautomaadis
Pangaülekandega

Interneti teel

Kui valite interneti teel tasumise, suunatakse teid meie partnerite e-pangandussüsteemi PAYSERA. See ettevõte on märgitud ka maksekorraldusele. Teade tellimuse tasumise kohta saabub meile mõne minutiga, misjärel hakkame seda kohe täitma. Oluline on märkida õigesti oma elektronposti aadress, kuhu saadame teile informatsiooni tellimuse täitmise edenemise kohta.

Sularahas kullerile

Kui valite sularahas maksmise kullerile, pange valmis täpne rahasumma, et kuller ei peaks midagi tagasi andma. Nõnda sujub kohaletoimetamine kiiremini ja ladusamalt.

Kaardimakse kullerile

Kui valite kaardimakse kullerile, saate tasuda oma pangakaardiga. Kulleril on kaasas kaardimakse terminal.

Kaardimakse Omniva pakiautomaadis

Kui valite kaardimakse pakiautomaadis, saate kauba eest tasuda enda valitud pakiautomaadis pakile järele minnes. Kui pakk on kohale jõudnud, saate koodiga lühisõnumi, seega on oluline täpselt märkida oma telefoninumber. Paki kättesaamiseks tuleb see kood pakiautomaati sisestada. Seejärel ilmub ekraanile summa, mille saate kohe pangakaardiga tasuda.

Pangaülekandega

Kui valite tasumise pangaülekandega, näete ekraanil oma tellimuse numbrit, mis tuleb märkida makse selgituse väljale. Samuti näete tellimuse kogusummat ja meie ettevõtte UAB PROHO pangakonto numbrit, kuhu tuleb raha kanda. Kogu selle informatsiooni saadame ka märgitud e-posti aadressil.

 

MEIE REKVISIIDID

PROHO UAB

Registrikood: 302859106

Arvelduskonto: EE102351084, AB DNB Bankas, SWIFT: AGBLLT2X

ARVED

Kui soovite saada arvet, märkige linnuke “Vajan arvet” ja sisestage vajalikud andmed. Arve edastame e-posti teel siis, kui kaup on üle antud kullerile.

Kas on veel küsimusi?

Võtke meiega ühendust telefoni teel+372 555 14900 või e-posti aadressil info@haldjakodu.ee